تلاش ستاد برف ‌روبی شهرداری فیروزکوه در پاکسازی معابر / شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
مسئول خدمات شهری شهرداری فیروزکوه از تداوم تلاش ستاد برف ‌روبی شهرداری فیروزکوه در پاکسازی معابر خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که از تردد غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، دبیر ستاد مدیریت بحران شهر فیروزکوه گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ وضع هوا، از نخستین ساعات بارش برف تمام نیروهای ستاد برف‏روبی شهرداری به منظور پاکسازی معابر و نقاط اصلی شهر در مرکز خدمات شهری حاضر و مشغول به ارائه خدمات شدند.

وی افزود: طی روزهای گذشته، باکس شن و نمک و کیسه‌های نمک در سطح شهر به ویژه در نقاط شیب‌دار و حساس توسط سازمان حمل و نقل شهرداری تعبیه شد تا در صورت بارش برف بتوان از آنان استفاده کرد.

شجاع تصریح کرد: اولویت اصلی شهرداری پاکسازی نقاط حساس و خطرساز است، معابر اصلی، بلوارها و خیابان های منتهی به بیمارستان‌ و مرکز بهداشت، واحدهای امدادی، مدارس و نقاط پرتردد و حادثه‏ خیز شهر فیروزکوه در اولویت برف‏روبی هستند و بعد از ساماندهی محورهای ضروری، برف روبی محورهای فرعی در دستور کار قرار می گیرد که روند برف روبی و نمک پاشی همچنان ادامه دارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهر فیروزکوه اظهار داشت: همکاری شهروندان در کنار نیروهای خدمات رسان امکان خدمات بیشتر را فراهم خواهد کرد و از شهروندان خواستاریم تا از هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا