نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری با فرماندار فیروزکوه

خبرنگار:

سیما وران
فرماندار فیروزکوه به همراه جمعی از مسئولان در دیداری صمیمانه با فعالان فرهنگی و هنری شهرستان، دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، در ابتدای این نشست هنرمندان مشکلات حوزه کاری خود مانند نبود بازار فروش برای صنایع دستی، هنر‌های تجسمی، تابلو‌های نقاشی و کتاب‌های تألیف شده، استقبال کم مردم از نمایش‌های صحنه‌ای و تئاتر و نبود کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات اصحاب هنر را مطرح کردند.

فرماندار فیروزکوه در نشست با هنرمندان گفت: در شورای اداری شهرستان تصویب میکنیم تا دستگاه‌های اجرایی برای تهیه هدایا، صنایع دستی و محصولات هنری تولید شده در شهرستان را خریداری کنند تا کسب کار هنرمندان این رشته ها رونق پیدا کند.

محمد حیدری منش افزود: در نظر داریم تا در ورودی شهر نمایشگاه تجمیعی آثار هنری و دست ساخته‌های هنرمندان شهرستان را برای فروش به همشهریان و مسافران ایجاد کنیم.

وی در ادامه در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به اقتصاد هنر اشاره و بیان کرد: باید کوشید در این حوزه برنامه های اثربخشی برای کودکان و نوجوانان اجرا گردد و در حوزه ادبیات، استاد امیری فیروزکوهی صاحب نام هستند که باید از فرصت ها به نحو مطلوب استفاده شود.

این نشست با هدف تعامل، هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر و با حضور محمد حیدری منش فرماندار، مهدی سالاریه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان فرهنگی و هنری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا