آماده باش مراکز اسکان اضطراری و دستگاه‌های امدادی فیروزکوه

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در مسیر عبوری استان‌های شمالی قرار داریم و با توجه به تردد بالای مسافران مراکز اسکان اضطراری مسافران آماده سازی شده و دستگاه های امدادی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه به خبرنگاران گفت: نیروهای امدادی هلال احمر، پلیس راه و راهداری امکانات و تجهیزات لازم را برای امداد رسانی به شهروندان و مسافران مهیا کردند و بازگشایی مسیرهای یخ زده در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در جلسه مدیریت بحران با توجه به سرمای هوا، بر مصرف مناسب انرژی تأکید شد و اعضای ستاد از آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی خبر دادند.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز در ادارات، خاطرنشان کرد: در این نشست بر مدیریت مصرف گاز در ادارات تأکید شد و با توجه به برودت و سردی هوا با دستگاه‌هایی که مصرف بالای گاز دارند برخورد خواهد شد.

حیدری منش اظهار داشت: در مناطق سیل زده انشعابات جدیدی نصب شده و به دستگاه های خدمات رسان تأکید شد که بر وضعیت انشعابات برای پیشگیری از بروز مشکل نظارت لازم را داشته باشند و فرهنگ سازی برای صرفه جویی شهروندان در مصرف منابع انرژی در دستور کار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا