رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در استان تهران

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که به ریاست استاندار تهران برگزار شد، شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نمونه و از فرماندار فیروزکوه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فخاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران اظهار داشت: از شوراهای آموزش و پرورش انتظار می‌رود چگونگی راهبری، هدایت و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران از طریق تربیت حکمرانان در هر سطح و مسئولیت را مد نظر داشته باشد.

وی افزود: از آموزش و پرورش و ساختار سازمانی آن، غیر از تربیت انسان چیز دیگری مورد انتظار نیست.

استاندار تهران سپس خاطرنشان‌ کرد: سنجش اهداف مورد نظر در تراز انقلاب اسلامی و میزان تحقق پذیری آن به وضعیت و جایگاه آموزش و پرورش بستگی دارد. فخاری با اشاره به اینکه کرونا مشکلاتی را در حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرد و آلودگی هوا نیز سبب ناپایداری شرایط شده بر لزوم توجه بیشتر به آموزش و پرورش تاکید کرد.

گفتنی است در جلسه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، شوراهای برتر تقدیر شدند، در این راستا فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های شهریار، فیروزکوه و ملارد در شهرستان های استان تهران و فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شمیرانات و شهر تهران در قالب آموزش و پرورش شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این جلسه، برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان با توجه به تعطیلات مختلف مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار فیروزکوه برگزاری مستمر و منظم جلسات شورا و تصمیم گیری صحیح مطابق با نیازهای آموزشی شهرستان را دلیل کسب این رتبه دانست و افزود: شورای آموزش و پرورش عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری در آموزش و پرورش است که با اتخاذ بهترین تصمیمات زمینه توسعه کیفی و کمی تحصیلی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: این موفقیت در سایه همت و پشتکار اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه به دست آمده است و ضمن تبریک به همه اعضای این شورا، اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان فیروزکوهی امیدوار هستیم تا شورای آموزش و پرورش فیروزکوه بتواند بیش از گذشته چاره ساز مسائل و مشکلات آموزشی در شهرستان باشد.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا