نتیجه جلسه‌های شورای آموزش و پرورش همراستا با بیانیه گام دوم انقلاب باشد

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: مباحث آموزش و پرورش امروز مبتنی بر سند تحول این وزراتخانه و بیانیه گام دوم انقلاب است، تلاش می کنیم تا نتیجه جلسه های شورا هم‌راستا با اهداف این سند و بیانیه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با زحمات مجموعه آموزش و پرورش دانش آموزان این شهرستان در امتحانات نهایی رتبه نخست استان تهران را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری تلاش کردیم که دانش آموزان از فضای کلاس دور نشوند و با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی در فضای سنتی کلاس آموزش را ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به سایر مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: راه اندازی مرکز آموزش دانش بنیان برای کاهش مصرف انرژی در مجموعه های هنرستانی یکی از برنامه های اصلی است که برای بهبود صرفه جویی و مصرف پیگیری می‌شود.

حیدری منش افزود: راه اندازی مدرسه متاورس با هماهنگی مجموعه استانی در دست اقدام و اجر است تا با استفاده از علوم دانش بنیان و متاورس به بهبود وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان کمک کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان در حوزه تحصیلی در قالب یک طرح پژوهشی از دیگر مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش بود تا مسائل و مشکلات دانش آموزان به صورت هدفمند بررسی شود.

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور اعضای شورا و دستور کار بررسی مسائل مختلف آموزشی و تربیتی شهرستان با هدف جلب مشارکت دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا