بازدید رئیس دادگستری و دادستان شهرستان از پارکینگ وسایط نقلیه و ماشین آلات توقیفی فیروزکوه

در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف خودروها و سایر وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی در پارکینگ ها، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فیروزکوه از پارکینگ وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی در این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، اسماعیل درزی بورخانی رئیس دادگستری و توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه از پارکینگ وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی بازدید کردند.

اسماعیل درزی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: حسب بخشنامه صادره رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف خودروها و سایر وسایل نقلیه و ماشین آلات توقیفی در پارکینگ ها با حضور مسئولاین مرتبط با این موضوع از جمله فرماندهی انتظامی شهرستان و جانشین کلانتری ۱۱ فیروزکوه از تنها پارکینگ موجود در این شهرستان بازدید بعمل آمد.

رئیس دادگستری فیروزکوه تصریح کرد: ضمن بازدید میدانی از محل نگهداری خودروهای توقیفی دستورات لازم برای شناسایی مالکین وسایل نقلیه صادر شد و مقرر گردید ضمن بررسی علت توقیف برخی از خودرو ها که نیازمند استعلام می باشد، در صورتی که مانعی جهت ترخیص وسایط نقلیه مذکور وجود نداشته باشد نسبت به ترخیص آن اقدامات لازم قانونی صورت گیرد.

توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه در خصوص اموالی که مالکین آنان شناسایی نشده اند گفت: دستورات لازم جهت تحویل این اموال به سازمان املاک تملیکی صادر می شود تا اقدامات لازم در خصوص مزایده اموال مذکور و فروش آنها طبق ضوابط قانونی صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا