کلنگ احداث ساختمان شهرداری فیروزکوه به زمین زده خواهد شد / افتتاح ۲ پروژه شهری در دهه فجر

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
شهردار فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر، 3 پروژه عمرانی و خدماتی در اين شهر با اعتبار 64.5 ميليارد ريال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه در خصوص پروژه های شهرداری در دهه فجر سال جاری تصریح کرد: یکی از پروژه های قابل افتتاح شهرداری، پروژه کانال زهکش و هدایت آب های زیرزمینی سه راه شهرک است که جهت رفع مشکل آب های سطحی و زیر زمینی این منطقه احداث و به بهره برداری رسیده است.

شهردار فیروزکوه افزود: این پروژه با اعتبار 32 میلیارد ریال به صورت کانال با ارتفاع 2 متر و عرض آبرو 70 سانتی متر و سرپوش کانال با دال بتن مسلح به طول کل 150متر و زیرسازی، جدولگذاری و روکش آسفالت معبر اشاره شده و اجرای نقب و کول گذاری معبر اصلی بلوار دانشگاه و اجرای حوضچه و ادامه کانال فوق به سمت خیابان زیر دانشگاه به طول 40 متر با همان مشخصات اجرایی شده است.

وی در ادامه به پروژه نصب و راه اندازی دکل مخابراتی بی سیم شهرداری و لینک با آتش نشانی و سایر واحدهای مربوطه اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه با اعتبار 2.5 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1030 مترمربع در ارتفاعات بلندلو امین آباد و احداث دکل مخابراتی با ارتفاع 42 متر جهت ارتباط بی سیمی در زمان مأموریت های آتش نشانی و شهرداری افتتاح خواهد شد.

صادقی بیان کرد: مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری در این دهه مبارک برگزار و فاز اول آن با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

شهردار فیروزکوه در ادامه افزود: ساختمان اداری شهرداری فیروزکوه در چند فاز احداث خواهد شد که شامل زیربنا به مساحت 2285 مترمربع در 3 طبقه با اسکلت بتنی در زمینی به مساحت 2750 مترمربع، طبقه همکف 1100 متر مربع، طبقه اول 654 متر مربع، طبقه دوم 411 متر مربع و 120 متر مربع رواق جداگانه است.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های شهروندان، فضاسازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر و تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری از دیگر برنامه هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا