تأمین آرد متناسب با افزایش جمعیت در تعطیلات نوروزی فیروزکوه

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار فیروزکوه از افزایش جمعیت این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: آرد متناسب با این افزایش جمعیت تأمین شده و در اختیار نانوایی ها قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش بعد از ظهر شنبه در حاشیه شورای آرد و نان فیروزکوه در جمع خبرنگاران از تأمین و در اختیار قرار دادن آرد مورد نیاز نانوایان برای ماه‌های پایانی سال خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه هوشمند خرید نان همزمان با سایر نقاط کشور در فیروزکوه اجرایی شده و دریافت سهمیه آرد نانوایان مبتنی بر فروش تعداد نان و تعداد کارت‌هایی است که در سامانه نانی نو استفاده می‌شود.

فرماندار فیروزکوه به افزایش جمعیت روستاهای این شهرستان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اقداماتی برای بهبود وضعیت نانوایی‌های روستایی در دست اقدام و اجرا است.

حیدری منش گفت: فیروزکوه در مسیر مواصلاتی سه استان قرار دارد و راه اندازی کارخانه آرد نیاز شهرستان و مسافران را تأمین خواهد کرد که در قالب اقدامات استانی انجام خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت نان نیز گفت: برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دادستان و رئیس اتحادیه نانوایان در راستای بررسی کیفیت نان عرضه شده، رعایت ساعات پخت، پرهیز از گران فروشی و کم فروشی به به طور مستمر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا