زنگ انقلاب اسلامی در مدارس فیروزکوه طنین انداز شد

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
مراسم نواختن زنگ انقلاب به‌مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دانش‌آموزان و مسئولان در سالن ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر همزمان با چهل و چهارمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب به صورت نمادین در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش منطقه فیروزکوه و سایر مسئولان شهرستان در سالن ورزشی هفده شهریور به صدا درآمد.

پس از اجرای آیین استقبال، نواختن زنگ انقلاب، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با عرض خیرمقدم به مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور اراده ملت ایران برای حق طلبی و استقرار حکومت عدل و داد بوده که در سایه اقتدار امام راحل(ره) و به بهای خون پاک شهیدان به ثمر نشست تا فصل نوینی از حیات ملت ایران آغاز شود.

فاطمه سیر افزود: اینک در طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتخار داریم با اعتماد به یاری خداوند و با تکیه بر دانش و تعهد تمامی همکاران و فرهنگیان گرامی و تلاش دانش آموزان عزیز به عنوان طلایه داران گام دوم انقلاب و آینده سازان این مرز پرگهر، با عزمی راسخ تر از پیش در راستای تمدن اسلامی و تربیت جوانان و نوجوانانی همتراز با انقلاب اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بیان کرد: جوانان غرورمند ایران اسلامی در سال ۵۷ با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) معجزه را رقم زده و انقلاب کردند و حکومت شاهنشاهی را سرنگون نمودند.

در ادامه این برنامه فرماندار فیروزکوه گفت: امروز ما باید در پیشگاه خداوند شکر گذار باشیم که نعمت انقلاب اسلامی به ما اهدا شد و به واسطه دغدغه ای که در نهضت انقلابی که از سال ۴۲ شکل گرفت و امام امت هدایت کردند، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اجرای گروه سرود دانش‌آموزی دختران سلیمانی و دکلمه‌خوانی حماسی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا