ستاد تسهیلات سفر شهر فیروزکوه برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می‌شود

خبرنگار:

اشرف پورمند
شهردار فیروزکوه گفت: با هدف استقبال از مسافران نوروزی جلسات ستاد تسهیلات سفر شهرداری فیروزکوه از یک ماه قبل در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پاکسازی ورودی و خروجی شهر، پاکسازی محلات، جمع آوری نخاله ها و زباله‌ها، زیباسازی شهری، پاکسازی معابر، شستشو و رنگ آمیزی جداول و شستشوی علائم راهنمایی و رانندگی بخشی از خدمات این دستگاه خدمات رسان است.

وی ادامه داد: اصلاح تابلوهای ترافیکی، نورپردازی شهری، اصلاح روشنایی معابری که در اختیار شهرداری هست، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی و نمازخانه برای استفاده مسافران، اصلاح تابلوهای ورودی و خروجی شهر و رنگ آمیزی و نظافت المان های شهری انجام می شود.

شهردار فیروزکوه افزود: ایجاد چند المان جدید و سفر هفت سین، استقرار اکیپ نوروزی در ورودی میدان امام علی(ع) و باز سازی نوروزگاه سال گذشته، تهیه بروشور و راهنمای مسافرین در دست اقدام است تا بتوانیم در بحث سفر آمادگی لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

صادقی تأکید کرد: شهرداری به واسطه حضور در محدوده قانونی شهری عضو کمیته های مختلف نیز هست که با کمیته های دیگر شهری همکاری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا