سرقت اموال عمومی در فیروزکوه نسبت به سال قبل کاهش یافته است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: سرقت اموال عمومی در سطح شهر و روستاهای فیروزکوه نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت فیروزکوه که با حضور معاون سیاسی فرمانداری، سرپرست بخشداری ارجمند، شهردار فیروزکوه و دیگر اعضای کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است و مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

حیدری منش با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی حافظ اموال و تجهیزات دولتی خود در راستای پیشگیری از سرقت هستند، افزود: اقدامات خود مراقبتی و بازدارنده اولیه برای تأسیسات و تجهیزات و نیز کاهش انگیزه سارقین با استفاده از تجهیزات کم ارزش توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای پیشگیری از سرقت ضروری است.

وی افزود: تأمین روشنایی معابر سطح شهر و روستاها، تأثیر مستقیمی در مقابله با موضوع سرقت دارد که لازم است دستگاه‌های مسئول اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

حیدری منش خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای گزارش شده، سرقت از اموال عمومی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری یافته است که نتیجه زحمات شبانه روزی پلیس و اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا