نمايشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه برگزار می‌شود

خبرنگار:

داود اسفندیار
معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه گفت: به منظور معرفی و فرهنگ‌سازی پوشش ايرانی اسلامی نمايشگاهی در محل ساختمان کانون پرورش فکری فیروزکوه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه به ریاست مهدی سالاریه معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سالاریه ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: عفاف و حجاب برای حفظ عزت و کرامت انسان است و امروزه دشمنان سعی دارند عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظایف مهمی برای رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور(مقابله با کشف حجاب)، افزود: اجرای این طرح باید با روشنگری و تبیین همراه باشد و کمیته نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب شهرستان با حضور در دستگاههای اجرایی شهرستان، عملکرد این نهادها در ارتباط با رعایت عفاف و حجاب را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

سالاری ادامه داد: هدف از برگزاری اين نمايشگاه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، پيشگيری و جلوگيری از آسيب‌های اجتماعی و آشنايی كودكان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب است.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید‌کنندگان و فروشندگان شهرستان که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت دارند، می‌تواند تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا