لزوم بررسی و رصد مستمر مخازن و شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای فیروزکوه

خبرنگار:

سیما وران
فرماندار فیروزکوه بر بررسی و رصد مستمر مخازن و شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای فیروزکوه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری تب دنگی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرماندار فیروزکوه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرپرست شبکه بهداشت و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد گفت: با توجه به تهدیدی که بواسطه پدافند زیستی با آن روبرو هستیم دستگاه های مختلف شهرستان برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

حیدری منش افزود: رصد مستمر مخازن و شبکه های توزیع آب شرب در شهرها و روستاها با همکاری بهداشت و درمان انجام و آسیب های موجود شناسایی و در کوتاهترین زمان رفع شود.

وی گفت: شهرداری فیروزکوه هم در نقاطی که تهدیدات بیشتری وجود دارد مانند محل دفن زباله اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه تاکید کرد: آموزش های لازم به دهیاران در خصوص مشکلات و بیماری های رایج کنونی ارائه شود و خانه های بهداشت روستایی هم برای انجام خدمات رسانی بهتر به شهروندان تقویت شود.

حیدری منش در خصوص کنترل عرضه ماهی زنده، پایش و نظافت سرویس بهداشتی عمومی و آبشخورهای حیوانات، همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار هشدارهای بهداشتی در شبکه‌های اجتماعی و نشریات محلی با هدف پیشگیری از بیماری دنگی و کنترل آلودگی پشه آئدس در شهرستان تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا