رضایت نسبی جامعه هدف از عملکرد بهزیستی فیروزکوه

خبرنگار:

داود اسفندیار
فرماندار فیروزکوه در نشست با کارکنان بهزیستی با اشاره به رضایت جامعه هدف از اين دستگاه دولتی، اظهار داشت: با خدمت رسانی بهتر و اقدامات مناسب در جهت توانمندسازي مددجويان سازمان بهزيستي گام‌های موثری برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرماندار فیروزکوه در نشست صمیمی با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان گفت: امروز در بخش حمايتی افرادی كه نياز به خدمت، به واسطه معلوليت‌ها و محروميت‌هاي خود دارند، خدمات خوبي را در مجموعه بهزيستي شهرستان شاهد بوده‌اند و جامعه هدف از اين دستگاه دولتي رضايت نسبي دارند.

حیدری منش افزود: شكل خدمات بهزيستي با شكل خدمات اداري متفاوت است و عشق ورزيدن به همنوع ، همدلي و ايجاد مودت از جنبه های آن است و اين مستوجب پاداش خداوند است.

وی گفت: الحمدالله در بحث سيل به واسطه حمايت از اقشار آسيب‌پذير، بهزيستي شهرستان فيروزكوه اقدامات خوبي را انجام داد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: در مورد شيوه عملكرد بهزيستي امروز با نگاه به اين كه متولي رصد و پيمايش كمك به مددجویان بخش خصوصي، کارکنان بهزیستی هستند بايد توجه به شايستگي‌هاي جامعه هدف مدنظر باشد تا بتوان به شكل شايسته‌اي به مددجويان سازمان، خدمات‌رساني نمود و اقشار آسيب‌پذير همواره مدنظر شما قرار داشته باشند.

حیدری منش ابراز امیدواری کرد: با خدمت رسانی بهتر و اقدامات مناسب در جهت توانمندسازي مددجويان سازمان بهزيستي گام‌های موثری برداشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا