برگزاری نشست های مستمر شورای هماهنگی و بررسی نظام مسائل روستاهای فیروزکوه

خبرنگار:

سید مرتضی حسینی
فرماندار فیروزکوه با همراهی نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مشکلات چند روستای بخش ارجمند را به شکل میدانی، بررسی و ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در حاشیه این بازدیدها گفت: هدف و محوریت برگزاری این بازدیدها و نشست ها، آشنایی با مهمترین چالش های توسعه روستاهاست و ما جلسات شورای هماهنگی نظام مسائل روستاها را با تلفيق هر چند روستا برگزار خواهيم كرد.

حیدری منش افزود: در جلسه نخست در بخش مركزی، مسائل دهستان شهرآباد بررسی و در جلسه دوم هم نظام مسائل دهستان قزقانچای و دو بلوك را داشتیم و نتايج اين بازديدها و ارزيابی ها توسط کارشناسان بخشداری ها، بررسی شده و پس از جمع‌بندی، با حضور دستگاه‌های متولی، پيگيری خواهد شد.

وی گفت: در جلسه هماهنگی نظام مسائل روستاها، روند رسيدگی و دستيابی به نتايج، ارزيابی خواهد شد و هدف از اين بازديدهای روستایی، حصول به نتيجه است و امیدواریم با حضور نماينده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و ارتباطات استانی و ملی ايشان بتوان از ظرفيت‌های موجود بهره برد و مشكلات عمده اهالی روستاها را مرتفع و رفاه بيشتری را برای مردم روستاهای شهرستان فيروزكوه فراهم نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا