افتتاح 12 پروژه شهرداری فیروزکوه در هفته دولت

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
شهردار فیروزکوه از افتتاح و بهره برداری از 12 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته دولت 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، شهردار فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت، 12 پروژه عمرانی و خدماتی در اين شهر با اعتبار 278 ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه در خصوص پروژه های شهرداری در هفته دولت 1403 تصریح کرد: پروژه اجرای پیاده روسازی شهرک آل یاسین و سطح شهر، پروژه اجرای جدولگذاری شهرک آل یاسین و سطح شهر، اجرای پروژه ساماندهی میدان مابین مهر 2 و3 شهرک آل یاسین با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان تاکنون اجرایی شده است و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار فیروزکوه افزود: اجرای پروژه احداث دیوار سنگی حائل معابر شهرک کوهسار، شهرک مخابرات و سطح شهر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان نیز اجرا شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه اذعان داشت: اجرای پروژه جدولگذاری محله قنبر آباد با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان اجرایی شده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی در خصوص سایر پروژه های اجرا شده و در حال اجرای سطح شهر فیروزکوه بیان کرد: پروژه خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار به همراه اجرای جدولگذاری بلوار و میدان روبروی دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل پایانی است که با اعتبار 9 میلیارد تومانی در هفته دولت، افتتاح خواهد شد.

شهردار فیروزکوه در ادامه افزود: احداث آبنما و آبشار صخره ای روبروی پارک کوهستان، احداث تونل نور، محوطه سازی معبر 18 متری و مرمت و ترمیم پل تختی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر پروژه های هفته دولت سالجاری است.

وی افزود: اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت سطح شهر، معبر رودکنار و سایر مناطق با اعتبار 4 میلیارد تومان اجرایی شده که پس از هفته دولت نیز ادامه خواهد داشت.

علیرضا صادقی همچنین به تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهر فیروزکوه به عنوان یکی از مهمترین اقدامات اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه با نصب سامانه سرعت سنج، افزایش دوربین های نظارتی و دوربین های پلاک خوان با اعتبار 6 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا