تقدیر فرماندار از اخلاق مداری خبرنگاران فیروزکوه / امید آفرینی در اولویت امور خبرنگاران باشد

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار فیروزکوه گفت: در شهرستان قانون نانوشته اخلاق مداری رسانه در بین خبرنگاران را به شکل مطلوبی شاهد هستیم و به اخلاق مداری خبرنگاران شهرستان افتخار می کنیم و این مهم در شرایطی اتفاق می افتد که رسانه ها در فضاهای اجتماعی و سیاسی نقش تاثیر گذاری دارند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: از روز خبرنگار سال گذشته تا امروز سه انتخابات برگزار شد و با پوشش خبری خوب خبرنگاران و آمار بالای مشارکت شهروندان، آبروی شهرستان حفظ شد.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران برای حمایت از حقوق عامه مردم و حفظ و صیانت از آرای مردم در راستای آگاهی بخشی پیرامون فهم عمومی سیاسی مردم تلاش کردید که قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به سختی کار خبرنگاران بیان کرد: حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت و زیان آور است و خانواده های خبرنگاران نیز درگیر سختی کار خبرنگاران هستند و با توجه به اینکه رسانه منبع مالی ناچیزی دارد خبرنگاران با شوق و علاقه خود کار می کنند.

حیدری منش ادامه داد: در شهرستان قانون نانوشته اخلاق مداری رسانه در بین خبرنگاران را به شکل مطلوبی شاهد هستیم و به اخلاق مداری خبرنگاران شهرستان افتخار می کنیم و این مهم در شرایطی اتفاق می افتد که رسانه ها در فضاهای اجتماعی و سیاسی نقش تاثیر گذاری دارند.

وی افزود: تهدیدهای دشمنان در زمینه های مختلف بسیار زیاد است و به خبرنگاران توصیه می شود که با روحیه امید آفرینی با توطئه های دشمنان مقابله کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: مسعود پزشکیان رئیس جمهور گفت نگاه ما به دولت چهاردهم این است که دنبال نشان دادن آسیب ها در پیش چشم جهانیان نباشیم و این رویه باید در بین دولتمردان و امور رسانه ای شکل بگیرد، انتقاد سازنده بیان شود و به جای سیاه نمایی وآسیب زدن، امید آفرینی در اولویت امور قرارگیرد.

خبرنگاران با عشق کار خبری را انجام می دهند

شهردارفیروزکوه گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و زیان آور است و خبرنگاران با عشق و علاقه کارخبری را انجام میدهند که قابل تقدیر است.

علیرضا صادقی ادامه داد: در مباحث مالی خبرنگاران کمترین دریافتی را دارند با توجه به اینکه در سال های اخیر به تازگی مسئله بیمه خبرنگاران مطرح شده است و سال های گذشته رسیدگی مناسبی به وضعیت بیمه خبرنگاران نشده بود.

وی ادامه داد: خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند، بسیاری از اخبار را مردم نمی توانند به مسئولان انتقال بدهند و توسط خبرنگاران اخبار به مسئولان منتقل می شود که کمک خوبی برای مسولان هستند، اصحاب رسانه با انتقال اخبارخوب وامید بخش شاد می شوند و اعلام خبرهای تلخ به مردم برای آنها بسیار سخت است.

جشن صد سالگی شهرداری را با کمک خبرنگاران برگزار می کنیم

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: جشن صد سالگی شهرداری شهر فیروزکوه را در پیش داریم و با کمک اصحاب رسانه به بهترین شکل این جشن فرهنگی را برگزار خواهیم کرد.

محمد رضا شهرآشوب گفت: خبرنگاران با تیزهوشی مسائل مردم را رصد می کنند و به مسئولان انتقال میدهند که انجام این رسالت سنگین قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خبرنگاران در بررسی و معرفی کارمسئولان شهر قضاوت شخصی خود را اعمال نکنند و از تخریب مسئولان خودداری کنند، امید آفرینی را سرلوحه امور خود قرار بدهند و با انتقاد سازنده به تیم مدیریت شهری برای بهتر شدن شرایط کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا