جشن صد سالگی شهرداری فیروزکوه را با کمک فرهیختگان شهرستان برگزار می کنیم

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: جشن صد سالگی شهرداری شهر فیروزکوه را در پیش داریم و با کمک فرهیختگان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه به بهترین شکل این جشنواره فرهنگی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد رضا شهرآشوب رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: در شورای دوره ششم شهر فیروزکوه به حوزه اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به آن توجه بیشتری شد و در تدوین بودجه فرهنگی برنامه های مختلفی با رویکرد افزایش ظرفیت ها، احیای فرهنگ شهر و نشاط اجتماعی در آن دیده شد و بخشی از این برنامه ها با حضور و هماهنگی نهادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: برپایی موکب در مناسبت های مختلف و اجرای برنامه ها و جشنواره های مختلف فرهنگی برای افزایش نشاط عمومی همچون شب های فیروزه ای، جشن عید ولایت، جشن وحدت، جشن عید غدیرخم و … با حضور پر شور شهروندان برگزار شده است.

شهرآشوب به دبیرخانه جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه اشاره و گفت: با همکاری و تعامل فرهیختگان، فعالان اجتماعی و هنرمندان فیروزکوه در حوزه فرهنگی و اجتماعی و نشاط شهروندی، جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه پیش بینی شده که فعالیت آن به زودی آغاز و در سال آینده اختتامیه و جشنواره پایانی اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه ادامه داد: کمیته های مختلف گردشگری، فرهنگی و اجتماعی، مذهبی، ورزشی، علمی و پژوهشی، رسانه و مراسمات مختلف برای جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه پیشنهاد شده که بلافاصله پس از انتصاب افراد، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

محمد رضا شهرآشوب گفت: کمک به هیئت های ورزشی، هیئت ها، نهادها و مراکز مردم نهاد در حد توان انجام و مجموعه مدیریت شهری در اجرای برنامه های ملی و مذهبی و آذین بندی و زیباسازی شهری هر سال بهتر از گذشته اقدام کرد.

ایشان در خصوص اقدامات و برنامه های حوزه زیباسازی اظهار داشتند: با فراخوان و دعوت از هنرمندان و استفاده از ظرفیت های بومی و مجموعه شهرداری در حوزه زیباسازی فعالیت هایی انجام شده که می توان به سقف نوری میدان راه آهن تا معلم، المان های نوروزی و مناسبتی، دروازه حرم، المان های میادین، المان ابتدای پل معبر 18 متری، ترمیم المان های شهری و نورپردازی آن ها اشاره کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: اقدامات حوزه زیباسازی برای انجام تونل نوری در برخی معابر، نورپردازی و ترمیم المان آبشار روبروی پارک حرم و بازسازی المان میدان معلم دنبال خواهد شد و شورا و شهرداری از ایده ها و طرح های هنرمندان برای توسعه این بخش استقبال می کند.

وی تأکید کرد: بسیاری از پرونده های حقوقی شهرداری تعیین تکلیف شد و برای حفظ حقوق شهروندان و شهرداری با استفاده از مشاوران حقوقی مجرب، رفع مشکلات و پرونده های حقوقی در جریان قرار گرفت و در بسیاری از پرونده ها آراء صادر شد تا مطالبات شهرداری اخذ شود.

شهرآشوب تصریح کرد: برای رفع آسیب ها و مشکلات اجتماعی محلات، بازدیدهای محله ای انجام و پیگیری انجام شد تا با اولویت محلات کمتر برخوردار و رفع عدالت در توزیع پروژه های عمرانی، مشکلات در حد توان مجموعه مدیریت شهری رفع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا