افتخار می کنیم شخصیتی چون حاج قاسم سلیمانی جهان را به آرامش تبدیل کرد/ آرامش کشور های دیگر، حاصل مجاهدت سپاه قدس

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه گفت: این مراسم و همچنین مراسمات دیگر نمایشی نیستند بلکه واقعی، بصیرت افزا و بیدار کننده می باشد، جامعه شناسان جهان از نحوه مدیریت امنیتی مرد بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی در جهان، شگفت زده شدند.

وی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می فرمایند “مکتب قاسم سلیمانی”، این مکتب پیام دارد، نه تنها امسال بلکه سالیان سال باید در جامعه اجتماعی کشور طنین انداز شود.

مهری افزود: هر کسی در هر جایی است عملکرد او باید مانند حاج قاسم سلیمانی باشد تا مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه گسترش یابد.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: کسانی که جنگ و نا آرامی را به سردمداری آمریکا و اسرائیل طراحی و به جهان تحمیل کردند، در عصر کنونی افتخار می کنیم که به لحاظ عقلایی، شخصیتی چون حاج قاسم سلیمانی جهان را به آرامش تبدیل کرد، جهانیان بدانند با حیله، تزویر و طراحی آشوب نمی توانند آرامش جهان را بهم بریزند.

وی خاطر نشان کرد: اگر از نظر قانون و قوانین بین المللی بپرسند که سپاه قدس برای جهان چه کاره است که مدیریت می کند!، بدانند که این یک اقدام کاملاً قانون مندانه است؛ معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) در طراحی نهاد مقدس انقلابی در روز آغازین انقلاب اسلامی ایران، این نهاد را کاملاً انقلابی کرد و در قوانین بین المللی هم نقش دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای کسانی که می خواهند همیشه سلطه حکم باشد، بسیار سخت است که مشاهده کنند یک نهاد انقلابی در جهان چه نقش مردمی، فرهنگی، انقلابی، آرامش دهنده و روح بخش دارد.

وی در ادامه گفت: قبل از اینکه کشور و جامعه ما به بحث های حزبی و جناحی تبدیل شود، امام خمینی (ره) به منظور اینکه همه در یک مسیر حرکت کنند نهادی به نام بسیج مستضعفین را تشکیل داد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: همه در جهان باید به قوانین بین المللی احترام بگذارند، ایران به قوانین احترام گذاشته است، انقلاب اسلامی راهِ اسلام ناب محمدی (ص) را دنبال می کند زیرا موسس این انقلاب روز اول فرمود “انقلاب اسلامی در امتداد اسلام ناب محمدی است” و “قیام ما در امتدادِ قیامِ ابا عبدالله الحسین (ع) است”، لذا راهِ انقلاب راه انسان شناسی است.

وی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز روزِ بسیار تاریخی است، آرامش کشور های عراق، سوریه، لبنان و حتی جنگ های کشور آفریقایی حاصل مجاهدت و تلاش سپاه قدس بود؛ امام خمینی (ره) در عنوان سپاه پاسداران فقط تمامیت ارضی را مطرح نکردند، رهبر کبیر انقلاب فرمودند “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به یک کشور نیست، ما می خواهیم انقلاب اسلامی را در جهان ترویج کنیم”، انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران نه تنها حامی مسلمانان جهان، بلکه حامی همه مظلومین، محرومین و مستضعفان جهان است.

مهری افزود: همه بدانند و آماده باشند، نکند غفلت کنید و مدهوش باشید تا مسیرِ اسلام ناب محمدی (ص) فراموش کنید، در این صورت دیگران به دنبال تحریف فرهنگ های دیگر، ایجاد رخنه و تنش می روند.

وی اظهار داشت: مسئولین باید هوشیار باشند، مدیریت جدیدِ سیاسی شهرستان فیروزکوه با تمامِ وجود در خدمت مردم خواهد بود تا مشکلات زندگی مردم را به خوبی مدیریت کند، با کم کاری ها، غفلت، رشوه گیری و فساد برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز در مدیریت اجرایی شهرستان فیروزکوه تفکر دیگری حاکم می شود تا عملکرد دولت عملکرد بهتری جلوه داده شود، دولت مصمم است با همه توان، در خدمت مردم باشد و عملکرد ها و آثار آن در زندگی مردم به خوبی مشاهده شود.

فرماندار فیروزکوه در پایان گفت: حرفِ مدیریت جدیدِ سیاسی شهرستان فیروزکوه این است که با مشارکت همه مردم، احزاب و فعالان عرصه های سیاسی در خدمت همه هستیم و سخنان را می شنویم؛ کشور ایران متعلق به امام زمان (عج) است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا