دستور العمل اخذ مالیات و عوارض واحدهای تولیدی در محل هرچه سریعتر عملیاتی شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، جلال بنار، نماینده مردم فیروزکوه در شورای  اسلامی استان تهران در گلایه از عدم پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان فیروزکوه و پرداخت آن به شهرستان‌های دیگر، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده در دی‌ماه سال 98، لازم است تا محل اخذ مالیات واحدهای تولیدی در محل استقرارشان پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه دستورالعمل محل اخذ مالیات و عوارض واحدهای تولیدی ابلاغ شده باید هرچه سریعتر عملیاتی شود، توضیح داد: بر اساس اخباری که به دست ما رسیده است، بسیاری از کارخانه های بزرگ در شهرستان  فیروزکوه قانون را نقض کرده و مالیات خود را در استان‌های دیگر پرداخت می کنند. این درحالی است پرداخت این مالیات حق قانونی مردم شهرستان فیروزکوه است.

نماینده مردم فیروزکوه پرداخت مالیات واحدهای تولیدی در محل استقرارشان را مهم و ضروری ارزیابی کرد و عنوان کرد: مردم شهرستان فیروزکوه در کنار تحمل آلایندگی‌ها و سختی استقرار این واحدها در شهرستان باید بتوانند از منافع مسئولیت‌های اجتماعی و تزریق این بودجه برای توسعه شهرستان فیروزکوه بهره‌مند شوند.

بنار تاکید کرد: درخواست مردم فیروزکوه رسیدگی به پرونده های مالیاتی صنایع یاد شده و ارجاع آن به اداره امور مالیاتی فیروزکوه و تفویض اختیار کامل در این رابطه است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی استان تهران ضمن اظهار امیدواری از حل این مشکل، خاطرنشان کرد: در این رابطه جناب آقای رسولی نژاد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با همراهی جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه  مراتب اعتراض خود را طی نامه‌ای اعلام داشته و در ملاقاتی که با وزیر اقتصاد انجام شد از ایشان قول همکاری جهت رفع این مشکل گرفته شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا