شهید حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم بود و به همین خاطر در دلها جای گرفت

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص محبوبیت سردار شهید قاسم سلیمانی در بین همه احزاب سیاسی تصریح کرد: رمز ماندگاری و جاودانه شدن سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی مردمی بودن و از جنس مردم و برای رضای خدا کار کردن بود.

وی در ادامه افزود: او برای رضای خداوند تلاش می کرد؛ خدمت او به مردم در جهت رضایت ذات حضرت احدیت بود؛ شهید حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم بود و به همین خاطر در دلها جای گرفت.

رسولی نژاد در ادامه به اخلاص، تقوا، ایمان و پیروی از ولایت شهید سلیمانی اشاره کرد و اذعان داشت: این شهید بزرگوار در پیروی از رهبری معظم انقلاب اخلاص، تواضع و فروتنی داشت؛ او معتقد بود اطاعت از رهبری در راستای اطاعت از مولای ما امام زمان (عج) است.

وی در ادامه در خصوص رمز پایداری و ماندگاری شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: من رمز ماندگاری این شهید والامقام را از جنس مردم بودن، اخلاص، تقوا، ایمان و ولایتمداری می دانم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر این که شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی صرفاً نظامی نیست، اشاره داشت: ایشان یک الگو برای تمام مسئولین ما در قوای سه گانه اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضائیه و همچنین لشگری و کشوری است؛ او خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

رسولی نژاد تاکید کرد: سردار سلیمانی خود را سرباز رهبری می دانست و در دفاع از وطن خود، اعتقادات خود، ولایت جان خود را فدا کرد.

وی اظهار داشت: درس سردار سلیمانی به ما درس خدمت به مردم است؛ باید همچون سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی صحنه را به صحنه خدمت به مردم، جهاد و شهادت تبدیل کنیم؛ باید رقابت بین مسئولین در جهت خدمت به مردم باشد، نه در جهت اختلاف، نه در جهت سواستفاده و دزدی، نه در جهت خیانت به بیت المال، نه در جهت خیانت به کشور باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم در پایان بیان داشت: سردار سلیمانی سرباز مخلص خدا، سرباز مخلص دین، سرباز مخلص ولایت و سرباز مخلص وطن بود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا