مدیران در پاسخگویی به مردم با سعه صدر رفتار کنند و گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه شامگاه سه شنبه در نشستی با حضور معاون عمرانی، بخشدار مرکزی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مزداران و پزشک درمانگاه زرین دشت و جمعی از مدیران به بررسی برخی از مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف روستای مزداران در محل درمانگاه مرکز بهداشت زرین دشت پرداختند.

ابوالقاسم مهری در این حاشیه بازدید با اشاره به اینکه امروز در سطح کشور شاهد اقدامات خوبی از سوی دولت در روستاها هستیم گفت: مدیران دستگاه ها کابینه دولت در سطح شهرستان بشمار می روند، بنابراین باید عزم خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی دولت بویژه برای روستاییان بکار گیرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: همدلی و همکاری بین دستگاه های اجرایی و اداری لازمه توسعه و آبادانی شهرستان است و ضرورت دارد تا همه دستگاه نسبت به تصمیمات خود در سطح کلان شهرستان با هماهنگی بیشتری عمل کنند.

وی افزود: حضور میدانی مدیران با هدف رفع مشکلات و مسائل شهروندان می بایست در دستور کار قرار گیرد تا پیگیری مطالبات مردمی جنبه عملیاتی و کاربردی پیدا کند.

وی ادامه داد: سیاست اصلی دولت ایجاد آرامش در جامعه و پرهیز از تنش های اجتماعی است و مدیران بعنوان امین دولت در پاسخگویی به مردم با سعه صدر رفتار کنند و گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم داشته باشند.

مهری با بیان اینکه در انقلاب اسلامی همواره برای مقامات سیاسی دو مقوله امنیت و سلامت مهم بوده است، اظهار داشت: فیروزکوه امن ترین شهرستان استان تهران بشمار می رود اما در حوزه سلامت با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور سه استان با مشکلاتی مواجه است که پیگیری هایی از سوی مسئولان در جهت بهبود وضع موجود صورت پذیرفته است، لذا با توجه به این شرایط از وضع موجود و داشته ها باید صیانت و حفاظت کرد.

وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بودیم، تصریح کرد: از جمله این اقدامات اختصاص دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز برای بیمارستان امام خمینی(ره) که با پیگیری نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی محقق شد و دیگری انتقال آمبولانس به شهر ارجمند با تصمیم شورای تامین شهرستان بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم در دهستان حبله رود تکمیل و ساخت ساختمان اورژانس روستای گچه است که در بازدید اخیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از دهستان حبله رود تخصیص اعتبار برای این ساختمان نیز در دستور کار کمیته برنامه ریزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه مسیر زرین دشت به گرمسار بعنوان یک محور اصلی با تردد بالای وسایل نقلیه روبرو شده است، در گذشته یک دستگاه آمبولانس به دهستان حبله رود و زرین دشت تخصیص پیدا کرده بود که توسط شبکه بهداشت و درمان به شهر فیروزکوه منتقل شد که امروز به یک مطالبه برای اهالی این منطقه تبدیل شده است.

مهری گفت: در همین راستا با تصمیم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه و پیگیری اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای مزداران تا هفته آینده آمبولانس به این منطقه باز خواهد گشت.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا