انسداد 4 حلقه چاه غیرمجاز در اراضی روستاهای هرانده، سیمین دشت، اندریه و امین آباد

به گزارش پایگاه خبری تورنه،  وحید مرادی نسب با اعلام مطلب فوق افزود: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستورقضایی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه،  طی یک هفته کاری تعداد چهار حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور در اراضی روستاهای هرانده، سیمین دشت، اندریه و امین آباد در مجموع به عمق 100 متر و با دبی شش 6 لیتر برثانیه پر و مسدود گردید.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی دشت پر و مسلوب المنفعه شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج سالیانه 118 هزار و 800 متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی دشت فیروزکوه جلوگیری شده است.

مرادی نسب با اشاره به اینکه در ماه جاری تعداد 12 حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و 63 اخطاریه در بخش آبهای سطحی صادر شده است، تصریح کرد: 84 حلقه چاه مجاز نیز مورد کنترل و بازدید دوره ای قرار گرفته است.

 مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان ضمن تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی گفت: امور منابع آب فیروزکوه بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا