مذاکره در قاموسِ آمریکایی ها یعنی ذلّت پذیری/ورود واکسنِ آلوده به کشور موجب نسل کُشی می شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: انسان برای اینکه اهل تقوا شود باید تفکر صحیح داشته باشد، لازمه درست فکر کردن، داشتنِ اطلاعات دقیقی است؛ یکی از موانع تفکر صحیح این است که انسان بر ظن و گمان تکیه کند؛ همچنین یکی دیگر از موانع تفکرِ صحیح پیروی از هوای نفس و تمایلات است، پیروی از هوای نفس، انسان را به هلاکت می رساند.

وی درباره پیروی بعضی مسئولین از تمایلات جناحی در تصمیم گیری ها بیان داشت: امروز بخشی از دردِ جامعه ما همین است، بعضی از مسئولین به جایِ اینکه در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خود به دنبال منفعت مردم باشند دنبالِ منفعت جناحی هستند، لذا این امر مانع تفکر صحیح است.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به موضوع خرید واکسن برای کشور، تصریح کرد: امروز در کشورِ ما دو گروه جبهه گیری می کنند، یک عده خائن هستند که ما با این گروه کاری نداریم و مردم تکلیفِ این گروه را مشخص خواهند کرد؛ اما عده دیگری هم هستند که برای آنها شُبهه به وجود آمد و گرفتار تبلیغات شده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: افرادی که می گویند اگر واکسن خریداری نشود، چه کسی می خواهد پاسخِ خونِ این همه انسان هایی که کشته شدند را بدهد و یا می گویند مگر دارو از کشور آمریکا وارد نمی کنیم! واکسن هم وارد کنیم، ما به این افراد می گوییم که اولاً واکسن مسئله مهمی است، نباید واکسن را با دارو مقایسه کرد، اگر خدایی نکرده واکسن آلوده واردِ کشور شود نسل کُشی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، افزود: نکته دوم این است که ما به این کشور ها بدبین هستیم، مگر جنایت های آمریکا و فرانسه را نسبت به کشور و مردم ایران فراموش کرده ایم!، ما نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم، لذا به هیچ وجه از آمریکا، انگلیس و این کشور های خبیث واکسن نخواهیم خرید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اظهار داشت: کشورِ ما در حالِ تولید واکسن است و ان شاءالله با مجاهدت جوانانِ عزیز کشور ایران، به زودی واکسن ایرانی را تولید انبوه می کنیم و ریشه کرونا را نابود خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر واقعاً مجموعه بهداشت و درمان کشور ما به این نتیجه برسند که خرید واکسن از بعضی کشور های مورد اعتماد ضروری است و مسئولینِ ما تضمین کنند، این موضوع فرق می کند، اما خریدِ واکسن از کشور هایی که مورد اعتماد نیستند، عقل، تدبیر و شرع حکم می کند که از این کشور ها خریدی صورت نگیرد.

امام جمعه فیروزکوه درباره سخن مقام معظم رهبری که فرمودند “جنگ نمی شود و ما هم مذاکره نمی کنیم” عنوان کرد: امروز آمریکا در جبهه ضعف قرار دارد و نمی تواند به حمله کند، امروز آمریکا می داند دورانِ بزن دررو تمام شده است، امروز به همتِ جوانان غیور ما در ارتش و سپاه، به قدرت بازدارندگی رسیده ایم و آمریکا میداند اگر کوچک ترین اشتباهی کند ما جوابِ دندان شکنی خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: امروز حمله به ایران برای آمریکا هزینه زا است، زیرا کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های هم پیمان با آمریکا در منطقه در امان نخواهند بود و اقتصاد آنها فلج خواهد شد زیرا بخش اعظمی از انرژی آنها از کشورِ ایران تامین می شود، برای آمریکا حمله به صرفه نیست.

وی در ادامه گفت: آمریکا خود را مسئولِ تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل می داند، امروز به حمدالله اسرائیل و سرزمین های اشغالی در تیر راس هزاران موشکِ جمهوری اسلامی و هم پیمان های ما هستند و آنها می دانند اگر کوچک ترین خطایی کنند تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مذاکره برای رفع تحریم بود اما با مذاکره تحریم ها رفع نشد زیرا مذاکره در نظر آمریکایی ها یعنی دولتِ مقابل به آمریکا امتیاز دهد نه بالعکس، مذاکره در قاموسِ آمریکایی ها یعنی ذلّت پذیری و ملت ایران ملتِ “هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه” است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: امروز در ادبیاتِ تحریم دو واژه “رفع تحریم” و “خنثی سازی تحریم” وجود دارد؛ رفع تحریم به دستِ ما نیست و با برجام به ما ثابت شد که رفع تحریم شدنی نیست، همچنین رفع تحریم موقتی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: خنثی سازی تحریم به دستِ ما است، ما ملتی هستیم که توانستیم هشت سال بدونِ امکانات در برابر دشمن ایستادگی کنیم؛ اگر ما قوی شویم برای همیشه تحریم را خنثی می کنیم، متاسفانه سیاستِ دولتِ محترم در این هفت سال بر رفع تحریم بود.

امام جمعه فیروزکوه افزود: امروزه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید فرمودند سیاستِ کشور ما باید بر خنثی سازی تحریم باشد، راهِ خنثی سازی تحریم قوی شدن است که با تکیه بر ظرفیت های داخلی می توانیم قوی شویم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محل اجتماع و وحدت مردم است و متعلق به جناح خاصی نیست، اظهار داشت: امام جمعه شما، نه اصول گرا و نه اصلاح طلب است،‌ بلکه ان شاءالله انقلابی و خادم مردم است.

امام جمعه فیروزکوه افزود: بنده از هرکسی که با روحیه انقلابی به مردم خدمت میکند حمایت میکنم؛ از مسئولان شهرستان هم میخواهم از فرصت نماز جمعه هم برای کسب فیض الهی و هم ارتباط چهره به چهره با مردم استفاده کنند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا