اجرای ۵۵ طرح اشتغال زایی در 10 ماهه امسال

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه در خصوص عملکرد این نهاد در شهرستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵۵ طرح اشتغال زایی در این اداره اجرا شده است که ارز این طریق برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، در ادامه افزود: برای اجرای این تعداد طرح دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز ۲۰ پرونده در بانک های عامل شهرستان به مبلغ یک میلیارد تومان در حال تکمیل ضمانت و انجام کارهای بانکی میباشد و ۲۵ پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات جهت تعیین شعبه به دفتر ستاد کمیته امداد استان تهران ارسال شده است.

دهباشی در ادامه به جمع آوری کمک های مردمی اشاره کرد و اذعان داشت: در ۱۰ ماهه امسال مردم نیکوکار شهرستان فیروزکوه  ۲۲۰  میلیون تومان صدقه، از طریق صنادیق صدقات به نیازمندان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه می شود.

وی همچنین به توزیع ۷۳ جفت کفش میان ۵۰ خانواده تحت حمایت اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد کفش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اهدایی یکی از خیران فیروزکوهی توزیع شده و ارزش این تعداد کفش ،  ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

دهباشی اظهار داشت: این خیر یک سال است با این نهاد همکاری دارد و هرساله کفش های اهدایی خود را برای توزیع میان خانوارهایتحت حمایت به این نهاد توزیع می کند.

وی در پایان تاکید کرد: تعداد ۴۴عدد ژل ضدعفونی اهدایی این خیر نیز به ارزش ۶۶۰ هزار تومان میان ۴۴ خانواده تحت حمایت نیز توزیع شدهمچنین ۵۰ عدد لامپ به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میان ۲۵ خانواده تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا