امروز مردم نشان دادند که همچنان بر شعاری که برای انقلاب اسلامی سر دادند، با بصیرت ایستاده اند

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، گفت: امروز مردم نشان دادند که همچنان بر آن شعاری که برای انقلاب اسلامی سر دادند و با شناخت کامل و بصیرت افزا، پایِ حرف، عقیده و اندیشه خود ایستاده اند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: امروز در شهرستان فیروزکوه شاهد حضور پر شور و بسیار امیدبخش مردم بودیم که به حمد الله مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت خودرویی در شهرستان فیروزکوه هم برگزار شد و اقشار مختلف مردم یکپارچه در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: حضور مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ماه درس مهمی برای جامعه، همه ما مسئولین و کسانی که دست اندر کار هستند بود که مسئولین در انجام وظیفه خود در کشور بیشتر توجه کنند و به مردم و مطالبات آنها توجه واقع نگرانه داشته باشند.

مهری خاطر نشان کرد: از طرفی، حضور مردم درسی برای جهانیان و قدرت های جهان بود که بدانند انقلاب اسلامی ایران همواره استوار است و با همان شعار های “ما ایستاده ایم” و “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی”، روی پای خود ایستاده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم همه مردم عزیز همچنان قدرشناس این انقلاب باشند، در همین مسیر حق شناسی به درستی حرکت کنند و با گوهره وجود خود به راه عزتمندانه خود ادامه دهند.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: ما هم در اینجا میثاق می بندیم که در راه خدمت گذاری و انجام وظایف خود، نقش صحیح و عالمانه داشته باشیم.

وی گفت: به مردم عزیز می گویم که مسیری که در آن حرکت می کنید راه سترگ، درست و راه کاملاً هوشمندانه و کارشناسی است، بنا بر این با همین بینش در این مسیر درست حرکت کنید؛ اجازه ندهید هیچ یک از نسیم ها و بادهای مصنوعی، شما را در این مسیر صحیح دچار لغزش کند.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: مطمئن باشید راهی که انتخاب کرده اید راه درستی است، ما هم به عنوان عضوی از مردم و مسئولیت امانتی که بر عهده داریم با تمام وجود در این راه پا فشردیم، به مردم اطمینان می دهیم که به درستی انجام وظیفه کنیم و پاسخگو مردم باشیم تا مردم بتوانند از خدمات اجرایی دولت در شهرستان فیروزکوه بیشتر بهره ببرند و رضایت مردم بیشتر حاصل شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا