تلاش ما تقویت کارآمدی خدمات ارائه شده به مردم است/محدودیت در دیدگاه سیاسی نشان‌دهنده ضعف است/در انتخابات ۱۴۰۰ از ظرفیت همه ی گروه های سیاسی استفاده خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری عصر روز سه شنبه در نشست با حزب اتحاد ملی شهرستان فیروزکوه گفت:انقلاب اسلامی ایران با وفاق و همدلی بین مردم به پیروزی رسید و تفاوت این  انقلاب  با سایر انقلاب های جهان این است که امور  سیاسی کشور با مشارکت مردم اداره می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امروز در سیاست های جمهوری اسلامی نقش احزاب که برگرفته از خود مردم است بسیار پررنگ تر از  حکومت های گذشته است.

وی تصریح کرد: بی تردید وجود احزاب باعث تنوع و رقابت در صحنه های سیاسی می شود و این فرمانداری نیز با تبعیت از سیاست کلی نظام  و دولت تدبیر و امید، بعنوان یک خانه سیاسی دولتی در شهرستان فیروزکوه در کنار احزاب بوده و بدنبال بهره بردن از ظرفیت های و نظرات  احزاب مختلف است.

وی با اشاره به اینکه  محدودیت در دیدگاه سیاسی نشان دهنده ضعف است، ادامه داد: در فضای سیاسی امروز  باید بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشت و با پرهیز از تضاد و تخریب بدنبال مشارکت و تفاهم بود که نقش احزاب در این‌امر حائز اهمیت است.

فرماندار خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد جاذبه های انقلاب بیشتر شود، لذا می بایست از شتابزدگی و تند روی پرهیز کنیم و داده ها را از روی اختلاف و تضاد فکری به جامعه ارائه نکنیم.

مهری گفت: باید در اصلاح امور طاقت و تاب آوری سیاسی را افزایش داد و  از تبدیل فضای سیاسی به فضای امنیتی جلوگیری کرد  تا ضربه ای به پیکره انقلاب وارد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه افزود:  تلاش ما در بخش دولتی تقویت کارآمدی خدمات ارائه شده به مردم است و در همین راستا  می بایست مسئولان و مدیران دستگاه ها  بر اساس خواسته ها و مطالبات مردم  فارغ از هرگونه عقیده و تفکر سیاسی خدمات رسانی کنند.

فرماندار اظهار داشت: بهترین شاهدان و ناظران  اعمال و اقدامات مسئولین، گروه ها سیاسی و احزاب هستند و اگر پویا و فعال در صحنه های اجرایی، سیاسی و اجتماعی نباشند قطعا تبعات منفی برای دولت به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ بدنبال استفاده از ظرفیت همه گروه های سیاسی و احزاب هستیم، چراکه حضور همه سلایق و احزاب در انتخابات زمینه ساز نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا