بررسی اهم مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، دیدار و جلسه مشترک سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه با محمدرضا تنهایی اهری ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

در این جلسه اهم مشکلات و مباحث موضوع دانشگاه از قبیل توجه به معيشت کارکنان و اعضای هیأت علمی، اصلاح چارت سازماني واحد فیروزکوه، استقرار مراکز دانش بنیان و فناوری و همکاری با صاحبان صنایع و حمایت نهادهای مدیریتی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تنهایی اهری ضمن تبريک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه با تشکر از حضور سید احمد رسولی نژاد، تصریح کرد: با توجه به نگاه مثبت و اندیشه محور جناب آقای دکتر طهرانچی و مسؤلین محترم استان تهران و همچنين حمایت های نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤلین شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به جایگاه واقعي خود به عنوان قدیمی ترین و با اصالت ترين واحد دانشگاهی در شرق استان تهران خواهد رسيد.

گفتنی است مقرر گردید جلسه مشترک با صاحبان صنایع و کارخانجات شهرک های صنعتی فیروزکوه و دانشگاه آزاد برگزار گردد و جلسه ای با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و واحد فیروزکوه در هفته‌های آینده برگزار شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا