برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا شهرستان فیروزکوه به ریاست فرماندار و با حضور مدیر اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شرق استان تهران، امام جمعه، جانشین فرمانده سپاه، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولین در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

شهرستان فیروزکوه بزرگ ترین و با بصیرت ترین شهدا را تقدیم این نظام و انقلاب کرد

غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا شهرستان گفت: شهرستان فیروزکوه، مادران و همسران شهدایی دارد که اگر به تاریخ و گذشته رجوع کنیم، مشاهده می کنیم که در زمان نامساعد جنگ، شهرستان فیروزکوه شاید از نظر پیشرفت اقتصادی و راه های ارتباطی در حد مطلوبی نبود، اما بزرگ ترین و با بصیرت ترین شهدا را تقدیم این نظام و انقلاب کرد.

خانواده معظم شهدا آبرو نظام و کشور هستند

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلابی است که بر اساس آرمان ها و باورهای اسلامی بنا نهاده شد؛ همانطور که ویژگی بارز حضرت فاطمه زهرا (س) ولایتمداری بود و در راه ولایت شهید شدند، انقلاب ما نیز به پیروی از حضرت زهرا (س) آغاز شد.

این مقام مسئول افزود: ما مفتخر هستیم که خود را پیرو حضرت زهرا (س) می دانیم و به حمدالله این دهه فجر، با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده است که فجر ما، فجر فاطمی شده است.

وی تصریح کرد: کسی که فرزند خود را در راه خداوند متعال تقدیم کرده و کسی که پدر و همسر او به شهادت رسید باید به خود افتخار کند زیرا شهادت بالاترین مرتبه است، شهادت آرزوی بندگان مخلص خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اظهار داشت: خانواده معظم شهدا آبرو نظام و کشور هستند، خانواده معظم شهدا مقاومت، ایثار و صبر پیشه کردند و توانستند برای نظام آبرو بخرند، ما همه خود را مدیون خانواده شهدا می دانیم؛ شهدا عزیز در وصیت نامه های خود نیز مطالبات و اهداف خود را پیروی از ولایت فقیه، حفظ اسلام و مکتب اهل بیت عنوان کرده و این ها جزوِ آرمان های شهدا بوده است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا