دانش ‌آموزان باید پرچم انقلاب را بر افراشته نگه دارند/بیانیه “گام دوم انقلاب اسلامی” چراغ راه آینده ما است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت‌ الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در دیدار روسای شورای دانش ‌آموزی و مربیان پرورشی خانم شهرستان فیروزکوه، گفت: انقلاب ما انقلابی برخاسته از عزم مردم بود و دهۀ فجر به تدبیر مقام معظم رهبری، مظهر عزم ملی است؛ از شروط پیشرفت هر کشور استقلال آن کشور است و مردم ما در دوره انقلاب به این بصیرت رسیده بودند که انقلاب کنند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: بیانیه “گام دوم انقلاب اسلامی” چراغ راه آینده ما است؛ خطاب اصلی رهبر انقلاب در این بیانیه، شما جوان ها هستید، شما دانش ‌آموزان باید پرچم انقلاب را بر افراشته نگه دارید و رسالت مقدس خود را در ظهور تمدن اسلامی به جا آورید.

این مقام مسئول افزود: نسل‌ گذشته مجاهدت خود را در به ثمر رساندن انقلاب و پیروزی در میدان‌ های مختلف، از جمله جنگ تحمیلی انجام داد، اکنون عرصه، عرصه حضور شماست.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه با اشاره به منویات رهبر انقلاب عنوان کرد: برای رساندن انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان (عج)، پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام‌سازی بر پایۀ دستورات اسلام، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعۀ اسلامی و ظهور و تحقق تمدن اسلامی را باید طی کرد؛ شما دانش آموزان خود را دست‌ کم نگیرید و برای میدان ‌های بزرگ آماده شوید.

امام جمعه فیروزکوه با توصیه به مطالعه کتاب هایی همچون “ظهور و سقوط حکومت پهلوی” و “صعود چهل ساله”، گفت: در کتاب صعود چهل ساله جمعی از محققان آمارهای بین‌المللی کشورها را با هم مقایسه کردند، این کتاب نگاهی امیدوارانه و واقع ‌بینانه به حقایق پیشرفت کشور نشان می‌دهد، بنابراین آینده کشور قطعا امیدوار کننده است.

در ادامه این نشست، دانش‌آموزان دغدغه ‌ها، نظرات و مطالبات خود را با امام جمعه شهرستان مطرح کردند؛ همچنین لزوم توجه بیشتر مسئولان به افزایش امکانات رفاهی و اهتمام به مسائل فرهنگی مهم ترین مباحث مطرح شده بود.

 

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا