کارنوال نوروزی 1400 در شهرستان اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید حسن حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری آئین سنتی و ملی نوروز خوانی 1400 تحت عنوان کارنوال نوروزی به صورت شهرستانی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در طی سالیان گذشته شهرستان فیروزکوه تحت عنوان جشنواره ملی کهن دیار میزبان گرو های هنری سراسر کشور بوده است گفت:موضوع برگزاری جشنواره نوروزی 400 توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مطرح و این موضوع جهت برررسی،تحلیل و پایش بیشتر حسب شرایط فعلی پاندمی کرونا به صورت کارشناسی در دستور این اداره قرار گرفت.

سید حسن حسینی خاطر نشان کرد: موقیعت جغرافیایی شهرستان فیروزکوه و قرار گیری آن در مرکزیت سه استان تهران ،مازندران و سمنان از امتیازاتی بوده که در صورت برگزاری جشنواره نوروزی 1400 سبب برند سازی نام شهرستان در سطح کشور می شده است.

وی افزود: حسب جلساتی کارشناسی و جمع بندی اوضاع مقرر گردیدبه منظور حفظ سلامت شهروندان محترم موضوع برگزاری جشنواره به صورت سراسری از دستورکار خارج و جشنواره نوروزی 1400 به صورت شهرستانی برگزار شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری جشنواره نوروزی 1400 توسط دو گروه از هنرمندان شهرستان در حال فراهم شدن است عنوان کرد: تمیهدات ابتدایی این موضوع توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اتخاذ و در صورت عدم تغایر برگزاری مراسم با ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا به یاری خدا این مراسم به منظور افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا