باید نظارت و بازرسی‌ها از کشتار مرغ تا توزیع با دقت بیشتری انجام شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری بامداد سه شنبه با همراهی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، معاون برنامه ریزی فرمانداری و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با حضور در کشتارگاه صنعتی طیور از نزدیک در جریان نحوه کشتار مرغ دولتی شهرستان قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان مقرر شده است تا امروز سه شنبه به میزان ۴و نیم تن مرغ دولتی در سطح شهرستان عرضه شود، به منظور بررسی چگونگی کشتار میزان مرغ دولتی در نظر گرفته برای شهرستان فیروزکوه با همراهی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان از این کشتارگاه صنعتی طیور بازدید بعمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و پیگیری ستاد تنظیم بازار شهرستان مرغ کشتار روز با قیمت مصوب دولتی۲۰۴۰۰ به میزان ۴/۵تن از امروز(سه شنبه) در شهرستان توزیع می‌شود که با برنامه ریزی های انجام شده در روز های آینده افزایش در میزان توزیع مرغ دولتی را خواهیم داشت.

مهری با بیان اینکه باید نظارت و بازرسی‌ها از محل کشتارگاه‌های مرغ تا توزیع با دقت بیشتری انجام شود، تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه ایام نوروز نظارت مستمر بر بازار عرضه و تقاضا باید در بخش‌های مختلف تشدید شود.

وی افزود: این توزیع با نظارت مسقیم بازرسان تنظیم بازار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و نمایندگان تعزیرات و دادستانی و مجمع امور صنفی صورت می پذیرد و توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی مشخص انجام می شود

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا