تامین کالاهای اساسی شب عید مردم فیروزکوه/تشکیل ۲۰ واحد ویژه عرضه محصولات خوراکی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری ، فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید، تصریح کرد: هم اکنون مرغ مورد نیاز مردم تامین شده و روزانه ۵ تن مرغ در مناطق شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه با نرخ مصوب کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در حال عرضه است.

وی افزود: عرضه میوه شب عید نیز از ۲۵ اسفندماه شروع خواهد شد و ۷۰ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب تامین شده که البته در صورت نیاز این میزان افزایش پیدا می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص عرضه تخم مرغ، شکر و برنج مشکلی نیست و هم اکنون نیز روزانه ۵۰۰ کیلو تخم مرغ با نرخ مصوب در حال عرضه است.

مهری بیان کرد: در بهمن و اسفند ماه بر اساس گزارشات دریافتی ۵۰۰ حلقه لاستیک دولتی در این شهرستان عرضه شده و در کنار مواد غذایی در این زمینه نیز اقداماتی انجام شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از تشکیل ۲۰ واحد ویژه عرضه محصولات خوراکی همچون آجیل و خشکبار و مواد غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون این واحدها عرضه محصولات خود را با نرخ دولتی شروع کرده اند و هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در آستانه سال جدید نداریم.

وی همچنین از گشت زنی تیم های ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: این گشت ها بصورت منظم در حال انجام است و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی می توانند به سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

مهری در پایان تاکید کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار بصورت منظم در حال انجام است و هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز وجود ندارد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا