توزیع بیش از دو هزار قلم پوشاک میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فیروزکوه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه کمیته امداد طبق برنامه‌ریزی های سالانه خود در جشن نیکوکاری دغدغه و مایحتاج پوشاک شب عید خانواده های تحت حمایت را برطرف می‌کند، اظهار داشت: با همکاری جمعی از حامیان و خیران فیروزکوهی توزیع دو هزار و ۱۴۸ قلم پوشاک تهیه شده در قالب جشن نیکوکاری با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری، امام جمعه و ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه  و جمعی دیگر از مسئولان محلی با برپایی نمایشگاه بهاره در محل کمیته امداد این شهرستان میان خانواده های تحت حمایت آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بهاره انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه میان مددجویان تحت حمایت توزیع می شود، افزود: ارزش اقلام توزیعی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

دهباشی به اهداء یک سری جهیزیه نوعروس اشاره کرد و گفت: این نوعروس تحت حمایت علاوه بر برخورداری از کمک هزینه بلاعوض تأمین جهیزیه از این نهاد از کمک یکی از حامیان طرح اکرام ایتام نیز برخوردار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، ادامه داد: این حامی که یک سال است با حمایت از یک فرزند یتیم همکاری خود را با این نهاد آغازکرده است  و پس از اطلاع از لوازم مورد نیاز این نوعروس نسبت به تأمین یخچال، اجاق گاز، تلویزیون و لوازم آشپزخانه  اقدام کرد.

وی بیان کرد: ارزش کالاهای تهیه شده ۲۵ میلیون تومان برآورد شده است.

دهباشی در پایان ضمن تشکر از همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان ها  و ادارات، خیّران و مردم نوعدوست فیروزکوه در جشن نیکوکاری؛ گفت: مردم شهرستان فیروزکوه تا کنون بالغ بر  ۴۰۵ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا