دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روستای مهاباد از توابع شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، امام جمعه شهرستان، به اتفاق غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر مسعود محمدی ازجانبازان فعال فرهنگی روستای مهاباد با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستای مهاباد دیدار و قدردانی نمودند.

ابوالقاسم مهری در این دیدارها با تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است و با این دیار ها و زنده نگهداشتن یاد شهدا، باید بر رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان قشر جوان تاکید کرد.

نیکدل با بیان‌ اینکه پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر باید در راس امور قرار گیرد، گفت: ارج نهادن به این بزرگواران و خانواده‌هایشان، موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

گفتنی است در این دیدار با پدر گرامی شهید امیرشیرزاد سیلاخوری که پدر خانم شهید خلبان احمد کشوری می‌باشند دیدار شده است.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا