تامین ۳۰ درصد لنت ترمز مصرفی کشور در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مدیرعامل گروه تولیدی الیک پارت فیروزکوه گفت: ظرفیت تولیدماهانه این واحدتولیدی ۱۵۰ هزار دست وسالانه ۳ میلیون دست لنت ترمز خودرو‌های سبک است.

احمدایلکا افزود: در این کارخانه انواع لنت‌های ترمز کلافی و کفشگی برای تمام خودرو‌های سبک ایرانی و برخی از خودرو‌های خارجی تولید می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳۰ نفر بصورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول بکار هستند و با تولیدات فعلی سالانه از خروج ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو ارز ازکشور جلوگیری می‌شود.

فاطمه خدام مدیربخش تولید کارخانه الیک پارت فیروزکوه گفت: استاندارد بودن –مقاومت در برابر زنگ زدگی و صددرصد بدون آزبست بودن از ویژگی‌های بارز لنت ترمز‌های این واحد تولیدی است. دولت هم برای رفع موانع تولید و توسعه واحد‌های صنعتی در فیروزکوه به ویژه این واحد تولیدی اقدامات موثری را در دستور کار قرار داده است.

فرماندار فیروزکوه گفت: نیاز نیرو و برق واحد‌های صنعتی این شهرستان با راه اندازی پست برق ۶۳ کیلو ولت که قرارداد احداث آن در وزارت نیرو منعقد شده مرتفع خواهد شد.

ابوالقاسم مهری افزود: در بخش سرمایه در گردش موردنیاز واحد‌های تولیدی هم با بنیاد برکت و بانک‌های عامل مذاکراتی انجام شده تا تسهیلاتی در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.با راه اندازی فاز دوم طرح توسعه این واحد تولیدی ۱۶۰ نفر نیروی کار به این مجموعه افزوده خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا