گلباران مزار مطهر شهدای شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، در آستانه فرارسیدن ٢٢ اسفند ماه و روز بزرگداشت شهدا مزار مطهر شهدای شهرستان فیروزکوه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان، ابوالقاسم مهری فرماندار، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات گلباران، عطر افشانی و غبار روبی شد.

در حاشیه این مراسم معنوی غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: ۲۲ اسفندماه «روز بزرگداشت شهداست»، ملت ایران ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام، بر محضر خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار نمودند ادای احترام می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند.

نیکدل اذعان داشت: امید آنکه به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و هم‌رزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

گفتنی است حاضرین در این مراسم پس از حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه و صلوات به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا نام و یاد شهدای والامقام را گرامی داشتند و با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های والای مقام شهدا و ایثارگری ایثارگران تجدید پیمان کرده و خاطره حماسه‌سازی‌ها این بزرگواران را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا