آغاز توزیع گوشت مرغ منجمد از فردا، چهارشنبه در شهرستان فیروزکوه

سید محمد کیا، رئیس اتاق اصناف فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، درباره توزیع گوشت مرغ منجمد در شهرستان فیروزکوه گفت: از فردا، ۲۷ اسفند ماه، گوشت مرغ منجمد، در واحد های مرغ فروشی اسماعیل حسینی جنب مسجد جامع و مهدی خلیلی در فروشگاه اتکا رو به رو سه راه شهرک، به مبلغ ۱۵۵۰۰ تومان توزیع خواهد شد، برای ۵ تُن گوشت مرغ حواله داریم که در حال حاضر ۲ تُن گوشت مرغ آورده ایم.

این مقام مسئول افزود: قیمت مرغ دولتی همان ۲۰۴۰۰ تومان می باشد؛ هنوز خبری از آوردن گوشت گرم و یخی نیست، اما برای آن درخواست داده ایم.

وی درباره توزیع میوه های شب عید در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: میوه های سیب و پرتقال در واحدهای میوه فروشی بنار جنب مسجد جامع و مسلم اسفندیاری در شهرک ولیعصر و مکان دیگر غرفه شهرداری جدید در خیابان مطهری، عرضه می شود.

رئیس اتاق اصناف فیروزکوه عنوان کرد: سیب زرد به قیمت هر کیلوگرم ۱۱۳۰۰ تومان، سیب قرمز به قیمت ۸۹۰۰ تومان و پرتقال تامسون هم به قیمت هر کیلوگرم ۱۱۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

کیا در پایان تصریح کرد: ان شاءالله برنج و شِکَر دولتی پیش از عید به شهرستان وارد می شود، پیگیر آوردن روغن به شهرستان هم هستیم اما هنوز نرسیده است؛ همچنین هر واحدی که تخلف کند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا