تقدیر از قرآن آموزان دارالقرآن الکریم در شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مریم توحیدی فر مسئول واحد فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، در این خصوص تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دارالقرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، فعالیت های فرهنگی و آموزشی قرآن کریم را برای کودکان برگزار کرد و از نونهالان و کودکان این مرکز تقدیر نمود.

وی در ادامه افزود: فعالیت های فرهنگی هنری دارالقران الکریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه تشریح و از قرآن آموزان این مرکز تقدیر شد.

مسئول واحد فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه و محور کلی فعالیت‌های دارالقرآن شامل برگزاری کلاس‌های آموزش قرآنی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، حفظ قرآن، تواشیح و سرود ویژه کودکان است که این مرکز قرآنی پس از شیوع کرونا و نامساعد شدن شرایط، تمامی فعالیت های خود را بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد نمود.

توحیدی فر در پایان تاکید کرد: دارالقرآن الکریم زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت آموزش های قرآنی نونهالان و نوجوانان و همچنین برنامه های قرآنی فعالیت می نماید.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا