هیچ اولویتی با اهمیت‌تر از موضوع تربیت در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان نیست

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، تصریح کرد: نگاه تربیتی، علاوه بر معاونان و مربیان پرورشی، باید سرلوحه کار تمامی فرهنگیان در برخورد با دانش‌آموزان و مخاطبان خود باشد.

وی خاطر نشان کرد: هیچ اولویتی با اهمیت‌تر از موضوع تربیت در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان نیست که در اسناد بالادستی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بار‌ها مورد تأکید بوده است.

سیر همچنین افزود: در کنار تربیت دانش‌آموزان، کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص به عنوان نقشۀ راه همۀ ماست که هدف غایی آن رسیدن به حیات طیبه و استقرار نظام تعلیم و تربیت اسلامی است، این سند در مقابل سند ۲۰۳۰ است و لازم است با توجه به اینکه یک دهه از ابلاغ این سند می‌گذارد، بیش از پیش بدان توجه کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که کلیه فعالیت های آموزش و پرورش مستخرج شده از هشت محور است، خاطرنشان کرد: این هشت محور برگرفته از شش ساحت نظام تعلیم و تربیت است؛ بر مبنای آن اهداف خود اعم از اخلاق و روابط اسلامی، نظام تشویق و انگیزه همکاران فرایند یاددهی یادگیری، راهنمایی و نظارت و ارزیابی مستمر را ترسیم کردیم.

سیر همچنین تاکید کرد: نیاز است از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در نیل به اهداف بهره‌ گیریم؛ در کنار تلاش ها و اطلاعات روز همکاران شاغل لازم است با حضور شما بتوانیم از این تجربیات باارزش استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا