شهرستان فیروزکوه دارای ظرفيت هاي مناسبي در حوزه علم و فرهنگ است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال 1400 تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراها بعد از شورای تامین و شورای اداری با رویکرد مشارکتی است که تصمیمات در این شورا منجر به توسعه علمی شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه اشاره کرد: این شورا مهمترین عرصه مشارکت و نظارت همه جانبه در حوزه آموزش و پرورش است و طرح نظارت و تصويب دستور كارهای مشخص، می تواند كمك موثري براي اين نهاد تاثير گذار در فرهنگ وتربيت وتعليم جامعه باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: آموزش به عنوان یک رکن تاثیرگذار در تعالي و تربيت جامعه محسوب مي شود كه بنيان و اساس بسياري از مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

وی شهرستان فیروزکوه را دارای ظرفيت هاي مناسبي در حوزه علم و فرهنگ دانست و تاکید کرد: افق چشم انداز شوراي آموزش وپرورش بايد كسب رتبه هاي برتر علمي و فرهنگي علم آموزان در مقاطع مختلف تحصيلي باشد.

مهری توجه به دانش آموزان محروم را ضروري دانست و بیان داشت: بايد در كنار نهادهاي حمايتي در رفع مشكلات دانش آموزان گام برداشت تا آنها بدون دغدغه بتوانند به تحصيل بپردازند.

فرماندار فیروزکوه همچنین در پایان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا شرایط خاصی در کشور وجود دارد که معلمان این روزها در خط مقدم جهاد آموزشی هستند و در شرایط بحرانی شیوع کرونا با اعتقاد بر اینکه آموزش تعطیل نیست و باید امنیت روانی دانش آموزان و والدین آنها تامین شود، وارد میدان عمل شده‌اند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا