دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای دین به ارزش های انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمدرضا صالحی رئیس حراست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به همراه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با خانواده شهید یحیی سراج و خانواده شهید رضا شجاع دیدار و سپاسگزاری نمودند.

 رئیس حراست اداره کل در این دیدارها به نعمت امنیت اشاره و تصریح کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا درس آموختگان مکتب عاشورا هستند و متولیان نظام باید ضمن ادامه راه این عزیران، نسل جوان کشور را با فلسفه شهادت آشنا کنند.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه نیز با تبریک فرارسیدن سال جدید اذعان داشت: شهدا برگ زرینی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که تربیت چنین فرزندان بزرگی قطعا حاصل زحمات خانواده گرامی این شهیدان بوده است و اجر و منزلت بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه همه مسئولان را به خدمتگزاری خانواده شهدا و جانبازان توصیه کرد و یادآور شد: وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است که در راستای رضایتمندی و حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا