برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه،جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت ساماندهی گلزار های مطهر شهدای شهرستان با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین ادارات عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان در ابتدای جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گرامیداشت یاد شهدا ضامن سلامت فرهنگی جامعه می شود؛ ایران اسلامی، پایداری و صلابت امروزش را مرهون شهدایی است که خون های پاک آن ها را در راه حفظ این آب و خاک تقدیم انقلاب کردند؛ گرامیداشت یاد و نام آنها ادای دین و وظیفه ی یکایک ما مسئولان در درجه اول و عموم مردم ایران است.

وی در ادامه بر همکاری دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید انقلاب اسلامی در راستای ساماندهی و حفظ و نگهداری گلزار شهدای تاکید نمود.

در ادامه جلسه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا بركات و افتخارات ميهن اسلامی توصیف و خاطرنشان کرد: لزوم پيگيری و توجه لازم برای ساماندهی مزار های این عزیزان نقطه اميدی برای خانوادهای اين جامعه معظم و بزرگوار و راهی به سوی فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه امروز است.

نیکدل افزود: نكاتی كه در اين جلسه مورد بررسی قرار می‌گيرد از اهميت ويژه‌ای برخوردار است و ساماندهی، حفظ و صیانت از مزار مطهر شهدا وظیفه ای همگانی است و تمامی دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت دستورالعمل های ابلاغی ساماندهی گلزار مطهر شهدا می باشند.

 

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا