اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ هادی عبادی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای هراز سوادکوه و کندوان محدودیت‌های تردد در این محورها به اجرا در خواهد آمد.

وی، تصریح کرد: به همین منظور در محور کندوان از کیلومتر ۵۳ تا ۵۹ این محور در محدوده هزارچم از امروز تا ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران، افزود: در محور سوادکوه از کیلومتر ۴۵ تا ۸۶ حدفاصل پل سفید تاگدوک و در محورهراز از کیلومتر ۲۰ تا ۱۰۰ این محور حد فاصل پارک جنگلی تا منظریه، از یکم خرداد تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر روز شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه تردد همزمان با اجرای عملیات و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد گرفت.

سرهنگ عبادی با بیان این که، این محدودیت‌ها شامل روزهای روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیل و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه نخواهد بود یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها در روزها و ساعت‌های یاد شده را دارند طوری برنامه ریزی کنند که با مشکل تردد مواجه نشوند.

سرپرست پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا