تعیین ۸۲ شعبه اخذ رأی در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که با حضور 489 نفر کاندید در بخش روستایی فیروزکوه مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 پر شور پیش بینی می شود، تصریح کرد: 59 نفر در ششمین دوره انتتخابات شورای شهر در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کره اند که از این تعداد 41 نفر در هیات اجرایی و هیات نظارت تایید شدند.

مهری افزود: در حوزه روستایی در دو بخش مرکزی و ارجمند 489 نفر نام نویسی کرده اند که روند تایید صلاحیت آنها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات 28 خرداد ماه سال جاری 82 شعب اخذ رای در شهرستان فیروزکوه پیش بینی شده که از این تعداد 60 شعبه در روستا ها و 22 شعبه در شهر مستقر می باشند.

فرماندار فیروزکوه در این باره افزود: 1800 نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکاران شعب اخذ رای در این انتخابات حضور خواهند داشت.

مهری در پایان تاکید کرد: تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان ما به واسطه اینکه جمعیت متغیر در فصول مختلف سال داریم متغیره و پیش بینی ما این است که امسال مشارکت مردم از شور و حال بهتری برخوردار باشد و در انتخابات به خصوص در حوزه روستایی افزایش چشمگیری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا