پیام تبریک کانون بسیج فرهنگیان شهرستان فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه خبری تورنه، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

در متن این پیام آ»ده است: «روزمعلم یادآورشکوه و عظمت انسان‌هایی دلداده است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق ، ایثار،بینش وبصیرت را به نمایش گذاشته اند. معلمان‌، سازندگان اندیشه‌، منش و شخصیت نسل آینده کشور هستند. بدون تردید‌، همت بلند و کریمانه و مجاهدت‌های عاشقانه و انسان ساز معلمان شریف و بزرگوار است که استعداد بیکران آنها را شکوفا و راه رسم زندگانی را به آنان آموزش می‌دهند‌.
پاسداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تعلیم و تربیت نسل آینده ساز می‌کنند قدردانی کنيم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است. در وصف این مقام ارزشمند، امام علی علیه السلام نیز میفرمایند: « من علمنی حرفاً فهو مولایی » هر کس به من سخنی بیاموزد او مولای من است. این است منطق امام علی در مورد مقام والا و ارزشمند «معلم».
بدینوسیله کانون بسیج فرهنگیان شهرستان فیروزکوه ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم برخود لازم میداند این مناسبت فرخنده را بر مجموعه معلمان، اساتید فرهيخته و همه دست‌اندركاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت کشور که در راه اعتلای آموزش و پرورش عزیزانمان در شرایط سختی که در اثر شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است تبریک عرض نماید.نباید فراموش کرد ، معلمان از جمله اقشار زحمت‌کشی هستند که در این روزها، بی چشمداشت کاری کرده‌اند تا هر خانه یک مدرسه باشد.
امید است که تحت الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی درگام دوم انقلاب اسلامی با همت همه معلمان انقلابی، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان میهن اسلامی بوده و با تلاش برای ارتقای ظرفیت و آمادگی جامعه خویش در مقابل فتنه ها و بحران های زمانه، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشیم.
ومن الله التوفیق»

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا