بازدید فرماندار فیروزکوه از ستادهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری در اين بازديد ضمن تشکر از همه دست اندركاران و هواداران نامزدهاي انتخاباتي در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تصریح کرد: رعايت قوانين تبليغاتي توسط مدیران ستادی نامزدها بر اساس مر قانون و با تكيه بر اخلاق انتخاباتي ضروری است.

فرماندار فیروزکوه با ابراز رضايت از وضعيت موجود ستادهاي تبليغات در شهرستان افزود: خوشبختانه قانونمندي، سلامت،نشاط سياسي و رقابت سالم از ابتداي فرآيندهاي انتخاباتي مد نظر بوده است.

وی با بيان اين كه در سطح شهرستان فیروزکوه تخلف تبليغاتي به ندرت رخ داده است، خاطرنشان کرد: با جلسات برگزار شده با نامزدها و مسئولان توجيه شدند كه در چارچوب قانون و آيين نامه اجرايي انتخابات تبليغات را انجام دهند.

رئيس هيات اجرايي شهرستان فیروزکوه بیان كرد: با توجه به حضور چشمگير مردم در انتخابات گذشته، امسال نیز شاهد حضور حداكثري در پاي صندوق هاي رأي در ۲۸ خرداد خواهيم بود.

مهری در اين بازديدها با يادآوري زمان اتمام تبليغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه۲۷ خرداد، از مسئوولين ستادها خواست ضمن خودداري از هرگونه تبليغات در زمان ممنوعه قوانين و آيين نامه هاي تبليغاتي را همچنان رعايت كنند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا