نامزدهای انتخابات شوراها اصل اخلاق را رعایت کنند/فردا آغاز تبلیغات انتخابات شوراها

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در خصوص آغاز تبلیغات انتخابات شوراها تصریح کرد: آغاز تبلیغات و رقابت نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه خواهد بود و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

مهری در ادامه افزود: ۶۱ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای فیروزکوه و ارجمند و 490 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ارجمند نام نویسی نمودند که عده ای از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادند و تعدادی نیز رد صلاحیت شدند.

وی بیان داشت: در نهایت ۴۴ نفر شامل ۳۵ داوطلب برای عضویت در شورای اسلامی شهر فیروزکوه و ۹ داوطلب برای عضویت در شورای شهر ارجمند و 118 نفر برای شوراهای روستاهای بخش ارجمند و 299 نفر برای روستاهای بخش مرکزی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: نامزدهای تائید صلاحیت شده تلاش نمایند با توجه به دستورالعمل های تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهاي اسلامی شهر و روستا، بر اصل اخلاق و رعایت حسن اخلاق در زمان تبلیغات به معرفی خود و سوابق خویش بپردازند.

مهری همچنین اذعان کرد: نامزدها از طریق مجاری مجاز برای تبلیغات اعم از محل های مناسب برای الصاق عکس و آثار تبلیغاتی که توسط شهرداری تعبیه گردیده، بنرهای تبلیغاتی و غیره به تبلیغات بپردازند؛ نامزدها می توانند از امکانات محلی که بخشداری ها و فرمانداری ها به صورت محل هاي مناسب اعم از ثابت یا سیار براي الصاق یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها معین نموده اند، استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین تاکید داشت: نامزدهای انتخابات به نحوی از زمان تبلیغات برای معرفی خویش استفاده نمایند تا در نهایت شاهد انتخابات پرشور و باشکوهی باشیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا