تاکنون تخلفی در روند برگزاری انتخابات فیروزکوه گزارش نشده است/81 شعبه اخذ رای در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، بعد از انداختن رای خود به صندوق، تصریح کرد: امروز با حضور پرشور و حماسه ساز مردم در انتخابات 28 خرداد 1400، ما در شهرستان فیروزکوه با 81 شعبه و 245 صندوق اخذ رای در دو شهر و روستاهای شهرستان فیروزکوه مشغول برگزاری انتخابات 1400 هستیم.

وی افزود: با 1760 نفر دست اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات 1400 تلاش داریم یک انتخابات سالم، قانونمند و پرجاذبه برای مردم عزیز داشته باشیم که توفیقی شود که بالاترین مشارکت را در سطح کشور این شهرستان داشته باشد چرا که مردم این شهرستان با حضور پرشور خود نشان دادند یک حماسه دیگری را بیافرینند و برگ زرین دیگری را برای سرنوشت خود رقم بزنند.

مهری در خصوص تحلفات اذعان داشت: تاکنون تخلفی در شهرستان گزارش نشده است؛ روند انتخابات با سلامت کامل و قانونمند پیش می رود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است درصدی از تعرفه برای مکان های که میزان مشارکت بالاست و احتمال تمام شدن تعرفه می رود، تخصیص یابد؛ بنابراین در بعد از ظهر چنان چه شعب و نمایندگان فرمانداری برای کمبود تعرفه اعلام کنند سعی داریم اکیپ هایی را برای تامین تعرفه مورد اعزام کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به این زمان انتخابات بر اساس قانون 10 ساعت پیش بینی شده است و با تمدیدی که پیش رو است مردم با رعایت پروتوکل های بهداشتی طول روز را انتخاب کنند که با ازدحام جمعیت مواجه نشوند و بتوانند رعایت پروتوکل های بهداشتی را داشته باشند و همگان بتوانند رای بدهند.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: پیش بینی می شود برگزاری انتخابات تا 12 شب یا 2 نیمه شب فردا ادامه یابد؛ واجدین شرایط انتخابات در شهرستان فیروزکوه 65 درصد تا 70 درصد است که مردم در شهرستان با این توجه حضور بی نظیری را در انتخابات خواهند داشت.

مهری اظهار داشت: در مجموع 81 شعبه اخذ رای در شهرستان فعال هستند که 22شعبه شهری و الباقی به صورت روستایی در 5 دهستان شهرستان فعال هستند؛ 2 شعبه از شعب شهری در ارجمند فعال هستند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا