تاکید فرماندار فیروزکوه بر بررسی قانونمند اعتراضات کاندیداها

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه، ضمن قدردانی از عملکرد مثبت عوامل اجرائی و نظارتی انتخابات تصریح کرد: بی شک بار اصلی اجرای درست فرایند انتخابات بر دوش هیئت‌های اجرایی و نظارت بوده که با تلاش و همت مضاعف این هیات شاهد برگزاری انتخابات پرشور، سالم و دقیق در سطح شهرستان بودیم.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و انقلاب به ثبت رسانده است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه بیان کرد: انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه ها و عملکرد هاست و در چنین صحنه رقابتی اختلاف نظرها و سلیقه ها امری اجتناب ناپذیر است.

مهری همچنین اظهار داشت: همه کاندیداها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت شهرستان وارد کارزار انتخابات شدند لذا حال که انتخابات به پایان رسیده باید اختلافات را پایان داده و رقابت ها را تبدیل به رفاقت کنند و از تسری دادن اختلاف نظر ها در بین مردم بپرهیزند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند و این را بدانند که قطعاً اعتراضات در سایه قانون و مقررات بررسی خواهد شد؛ نتیجه آراء به معنای تایید صحه انتخابات نبوده و اعلام‌ نتایج پس از بررسی قانونی اعتراضات در مرجع مربوطه رسماً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا